Tomáš Martinovský
Tomáš Martinovský
motto: co se vleče, neuteče

WTCC


úvodní stránka


Sportovní fanoušci WTCC,


 
Věřím, že řada z Vás 7.3.2010 sledovala závody WTCC. Každopádně tu mám krátkou rekapitulaci.

V prvním závodě ukázal Cruze všem soupeřům záda a to dokonce trojnásobně. Naši jezdci obsadili celé stupně vítězů a to v pořadí: Muller, Huff a Menu. Skvělý výsledek! Přikládám 2 obrázky.

Druhý závod se tradičně startuje v obráceném pořadí prvních 8 jezdců z prvního závodu. Našim tedy na startovním roštu patřila místa 6 - 8. Po startu se téměř všichni naši jezdci posunuli dopředu a nakonec Menu zopakoval svůj výsledek z prvního závodu (3. misto), Muller a Huff skončili hned za ním -  na 4. a 5. místě.

Pro Chevrolet a Cruze to byl úžasně úspešný víkend a potvrdilo se, že v tomto ročníku si nemůžeme dávat menší cíle než zisk obou hlavních trofejí:

Mezi jezdci zatím vede Yvan Muller společně s Tarquinim (Seat), na 3. a 4. místě jsou Menu a Huff.
V poháru konstrukterů jsme na špici se ziskem 70 bodů, o 4 body před Seatem.
Další závod se měl jet v mexické Pueble, ale byl kvůli záplavám zrušen. O případné náhradě se zatím jedná, o vývoji Vás budu informovat.

(Za článek a fotografie děkuji panu Petru Kolářovi marketinkovému specialistovi a PR kooordinátorovi na vozy Chevrolet)






o tomto víkendu pokračuje druhým závodním víkendem sezóna WTCC - odjedou se 2 závody v marocké Marrakeši. Přestávka byla kvůli zrušeným závodům v Mexiku dost dlouhá, urcitě jsme všichni už na závody WTCC natěšeni. Jako ochutnávku posílám 2 fotky z testování ve Valencii.
Veřím, ze naš tým v Maroku potvrdí nejen skvělý vstup do sezóny 2010, ale i loňské výsledky na městském okruhu v Marrakeši, kde Cruze získal svá první 2 vítězství (Huff a Larini).

Oba nedělni závody 2.5.2010 bude přenášet Eurosport:
14:00-15:00 LIVE Race 1
15:00-16:00 LIVE Race 2
... v přiloze zasílám celý plán vysílání z WTCC v Marrakeši

Minule jsem sliboval pokracovaní souteží týkajících se WTCC. Soutež bude opravdu velká a princip je hodně jednoduchý.

Celosezonní soutež "Obleč se stylově do Brna!"
- soutež bude probíhat až do závodu v Brně, resp. skončí závody v Brands Hatch. V každém zavodním víkendu WTCC budete mít za úkol tipnout, kolik bodu Chevrolet získá. Nejlepší 3 v celkovém hodnocení po 5 závodních víkendech budou odměněni stylovým oblečením z kolekce Chevrolet WTCC 2010.

Kolik bodu získá Chevrolet během závodního víkendu v Marrakeši?
Za správné tipy budou uděleny body přesně jako je dostávaji jezdci ve WTCC:
1. místo - 25 bodů
2. místo - 18 bodů
3. místo - 15 bodů
4. místo - 12 bodů
5. místo - 10 bodů
6. místo - 8 bodů
7. místo - 6 bodů ... 10. místo - 1 bod
Přeji uspěšné tipy a hodně štěstí na cestě k závodnické módě!


Vice o WTCC hledejte na http://www.fiawtcc.com

Děkuji a držte našim jezdcům palce.

(Za článek a fotografie děkuji panu Petru Kolářovi marketinkovému specialistovi a PR koordinátorovi na vozy Chevrolet)


 

WTCC
FIA Mistrovství světa
cestovních vozů

BRNO
31.7 – 1.8.2010



V neděli 1.8.2010 jsme se s Kamčou osobně zúčastnily FIA Mistrovství světa cestovních vozů WTCC pořádané na brněnském automotodromu. Počasí bylo nádherné a zážitky ze závodů jsou nezapomenutelné.  V první jízdě se vozy Chevrolet Cruze umístily na prvním a třetím místě a ve druhé jízdě na třetím místě. Samozřejmě, že foťák jsem měl sebou. Zde jsou fotky, ze závodů. (fotek je přes 110 - budu vkládat postupně)

WTCC

OSCHERSLEBEN


Cruzy prolomily „německé prokletí“, když Menu získal první vítězství

v Oscherslebenu

 Muller dvakrát 3. a mnoho získaných bodů umožnilo udržet vedení v obou hodnoceních

 

OSCHERSLEBEN, 5. Září 2010Tým Chevrolet podal během osmého kola sezóny 2010 WTCC v Oscherslebenu další výborný výkon. Alain Menu zvítězil v prvním závodu a získal tak pro tým vůbec první vítězství na německém okruhu. Současně tak zaznamenal páté letošní vítězství pro Cruze a první pro sebe v této sezóně. Yvan Muller skončil v obou závodech na třetím místě po neúplně dobré kvalifikaci; udržel si tak vedení v hodnocení jezdců, momentálně před Andy Priaulxem.
Nešťastný víkend měl Rob Huff. Do prvního závodu startoval z druhého místa, dostal se na čelo před Alaina Menu, ale později ho zastavil trest, který většina pozorovatelů považovala za přehnaný, vzhledem na množství kontaktů, ke kterým během prvního závodu došlo. V druhém závodu se Rob probíjel vpřed až na sedmé místo před Alaina Menu.
Díky vysokému počtu získaných bodů si Chevrolet upevnil před posledním evropským kolem ve Španělsku a asijskými finálovými koly první místo v hodnocení výrobců. 

 

Řekli

Alain Menu (1./ 8.): „Je skvělé být opět mezi vítězi a mám radost i z výsledků týmu, který dnes těžce vybojoval mnoho bodů. V 1. závodu jsem dobře odstartoval, předjel jsem Priaulxe a dokázal vyjel bez poškození z první zatáčky. Potom jsme s Robem dlouho jezdili na prvních dvou místech, než musel kvůli trestu zastavit. V posledních čtyřech kolech jsem se velmi snažil neudělat chybu, protože Farfus za mnou nebyl daleko. V poslední zatáčce se snažil zaútočit, ale všechno dopadlo výborně. I do 2. závodu jsem dobře odstartoval, ale musel jsem dát nohu z plynu, když jsem viděl Yvana přede mnou tísněného dvěma auty. Ztratil jsem sice pár míst, ale stále jsem dokázal absolvovat dobrý závod a získat pár bodů.“

Yvan Muller (3./ 3.) „Byl to dobrý víkend, pro mne i pro tým, obzvlášť pokud si uvědomím, že kvalifikace nebyla pro mne nejlepší. V 1. závodu jsem navzdory startu ze 7. místa skončil 3., což je dobré pro celkové hodnocení, i v souvistosti s tím, že Tarquini nebodoval. Dobře jsem odstartoval a na konci 1. kola jsem byl na 6. místě; potom jsem předjel několik SEATů a po odstavení Roba jsem se dostal na stupně vítězů.  V 2. Závodu jsem zažil horkou chvilku, když jsem se ocitl v sevření mezi Monteirem a Farfusem. Moje auto bylo vytlačené, ale naštěstí se nic vážného nestalo a během závodu jsem se dokázal posunout o několik míst na třetí místo. Mým největším soupeřem je nyní Priaulx, ale nesmíme zapomenout ani na těžký boj a musíme se plně soustředit na naše cíle.“

Rob Huff (18./ 7.) : „Pro mne to určitě nebyl nejlepší víkend a je to smůla, protože jsem cítil, ze auto i já na to máme. V 1. závodu Farfus velmi brzy odstartoval a vzápětí v první zatáčce šel dříve na brzdy, čímž vyprovokoval situaci, při níž mnozí jezdci za ním naráželi do sebe navzájem a já do něho, ale po několika zatáčkách jsem se probojoval na první místo. Za mnou jezdil Alain a všechno vypadalo OK. Potom jsem však dostal trest průjezd depem za kontakt v 1. kole, což považuji za nefér, protože to nebylo nic jiného než běžný incident. Zůstal jsem na trati, protože tým diskutoval s vedením závodu, ale mezitím uplynul čas pro splnění trestu a já dostal černou vlajku. V 2. závodu jsem startoval zezadu, bylo těžké získávat pozice, protože předjíždět nebylo jednoduché. Nakonec jsem skončil alespoň 7. a získal několik bodů.“

Eric Nève: „Opět vynikající víkend pro tým – zejména ze dvou důvodů. Za prvé, toto je naše první vítězství v Oscherslebenu, na trati která je velmi těžká pro vozy s předním náhonem a je domácí tratí našich německých konkurentů. Za druhé, po 5týdenní přestávce jsme neztratili směr a dobrou formu. Je důležité zahájit poslední a rozhodující část sezóny na stejné úrovni výkonnosti a motivace.“

 

OSCHERSLEBEN – VÝSLEDKY 1. ZÁVODU
1. A. Menu                Chevrolet Cruze                 14 kol za 22 min 50,427 s

2. A. Farfus             BMW 320si                       + 0,491 s
3. Y. Muller              Chevrolet Cruze                 + 4,738 s
4. T. Monteiro                   SEAT León TDI                 + 7,428 s
18. R. Huff               Chevrolet Cruze                 10 kol (černá vlajka)

OSCHERSLEBEN – VÝSLEDKY 2. ZÁVODU
1. A. Priaulx             BMW 320si                       14 kol za 22 min 51,499 s
2. A. Farfus             BMW 320si                       + 2,729 s

5. Y. Muller              Chevrolet Cruze                 +0,837 s
4. M. Nykjaer                    SEAT León TDI                 +10,304 s
5. T. Coronel           SEAR León TDI                 +10,982 s

7. R. Huff                  Chevrolet Cruze                 +16,691 s
8. A. Menu                Chevrolet Cruze                 +17,243 s

POŘADÍ JEZDCŮ PO 16 Z 24 ZÁVODŮ
1. Y. Muller (Chevrolet), 229 bodů;
2. A. Priaulx (BMW), 218; 3. G. Tarquini (SEAT), 196; 4. R. Huff (Chevrolet), 173; 5. A. Menu (Chevrolet), 145; 6. A. Farfus (BMW), 145; ...19. L. Pernía (Chevrolet), 1.

POŘADÍ VÝROBCŮ PO 16 Z 24 ZÁVODŮ
1. Chevrolet, 508 bodů;
2. BMW, 453; 3. SEAT, 447.  

DALŠÍ ZÁVODY: 9. kolo, Španělsko, Valencia, 18.-19. září 2010.

(Za článek a fotografie děkuji panu Petru Kolářovi marketinkovému specialistovi a PR koordinátorovi na vozy Chevrolet)

WTCC

VALENCIA

Cruzy završily evropskou část sezóny na čele obou hodnocení
(19.9.2010)

 Muller, dvakrát 2., zůstává na prvním místě hodnocení jezdců; další stupeň vítězů a hodně bodů od Huffa a Menuho podpořilo vedení v hodnocení výrobců

 
Po dalším úspěšném víkendu ve Valencii odjíždí Chevrolet z Evropy na závěrečná dvě kola WTCC jako stabilní lídr v obou hodnoceních WTCC. Yvan Muller skončil dvakrát druhý; Rob Huff se opět probojoval na stupně vítězů a spolu s Alainem Menu získal další cenné body.

Poslední evropské kolo přineslo dva náročné dny jak pro jezdce, tak pro jejich vozy, protože technická náročnost španělské tratě byla znásobená horkým počasím. Tým Chevrolet však dokázal díky nezměrnému úsilí získat další skvělé výsledky.

Vozy a veškeré zařízení se nyní připravují na cestu za moře, do Japonska a Číny. Tým Chevrolet směřuje do továrny RML a bude mít možnost soustředit se několik týdnů na vývoj Cruze pro ročník 2011 a na nový benzínový motor 1,6 turbo. Zkoušky na trati jsou naplánované od příštího týdne a i další týdny budou plné intenzivní práce.

  Řekli

Yvan Muller (2./2.): „Po Oscherslebenu opět dvakrát na stupních vítězů. Jsem s výsledkem spokojený a je potřeba, abychom takto pokračovali až do konce sezóny. Dnes to na trati nebylo lehké: trať samotná je náročná a pokud  je počasí takhle horké, je kluzká a velmi zrádná pro pneumatiky, zvýrazňuje nedotáčivost auta. Nebylo lehké držet dobrou pozici a předjíždět, ale všechno jsme zvládli a na závěrečná dvě kola se můžeme dívat s optimismem.“

Rob Huff (3./6.) : „Byl to velmi náročný den v horkém autě, cítil jsem se, jako bych strávil den v kanceláři bez klimatizace! Ale vážně; jsem s dnešními výsledky velmi spokojený: byl to další vynikající víkend pro tým, získali jsme důležité body, každý dovedl kus poctivé práce a naše pozice v obou hodnoceních se upevnila. Pro mě osobně to také nebylo špatné; získal jsem několik dobrých bodů v obou závodech.“

Alain Menu (8./11.): „Znovu dobrý víkend pro tým, to je nejdůležitější. Do prvního závodu jsem dobře odstartoval, potom jsem se v prvních zatáčkách snažit chránit Yvana. Bohužel po chvíli mi auto začalo vibrovat, zejména při brzdění před ostrými zatáčkami a ztrácel jsem tak přilnavost.  V druhém závodu jsem byl překvapený na startu, protože ve Valencii je velmi špatný výhled na semafory. Skoro mi zhasnul motor a ztratil jsem hodně míst, potom do mne narazil  Priaulx a závod tím pro mne v podstatě skončil.“

Eric Nève: S dnešními výsledky jsme velmi spokojeni. Bylo důležité udržet před odjezdem z Evropy naše vedoucí postavení v obou hodnoceních a s tím jsem spokojený. Nyní se můžeme soustředit na dvě asijská kola a na završení naší práce. Yvan zvýšil náskok před Priaulxem a velmi málo ztratil na Tarquiniho, jsme tedy úplně spokojeni.“

 

VALENCIA, výsledky 1. závodu

1. G. Tarquini          SEAT León TDI                 13 kol za 23 min. 11,24 s
2. Y. Muller              Chevrolet Cruze                 + 0,513 s
3. R. Huff                  Chevrolet Cruze                 + 6,318 s

4. J. Gené               SEAT León TDI                 + 9,949 s
5. A. Priaulx             BMW 320si                       +10,544 s

8. A. Menu                Chevrolet Cruze                 + 14,521 s

 

VALENCIA, výsledky 2. závodu

1. T. Monteiro                   SEAT León TDI                 13 kol za 23 min. 29,770 s
2. Y. Muller              Chevrolet Cruze                 + 0,837 s
3. G. Tarquini          SEAT León TDI                 + 3,455 s
3. A. Priaulx             BMW 320si                       + 3,785 s
5. J. Gené               SEAT León TDI                 + 4,183 s

6. R. Huff                  Chevrolet Cruze                 + 4,982 s
11. A. Menu             Chevrolet Cruze                 +13,356 s

 
Hodnocení jezdců po 18 z 22 závodů

1. Y. Muller (Chevrolet), 265 bodů; 2. A. Priaulx (BMW), 240 ; 3. G. Tarquini (SEAT), 236; 4. R. Huff (Chevrolet), 196 ; 5. T. Monteiro (SEAT), 158; 6. A. Menu (Chevrolet), 149; ... 19. L. Pernía (Chevrolet), 1.


Hodnocení značek po 18 z 22 závodů
1. Chevrolet, 569 bodů; 2. SEAT, 524; 3. BMW, 491.

Další závody: 10. kolo, Race of Japan, Okayama, 30.-31. října 2010.

(Za článek a fotografie děkuji panu Petru Kolářovi marketinkovému specialistovi a PR koordinátorovi na vozy Chevrolet)

Vážení partneři,

jsem si jistý, že o tom všichni dobře víte: Chevrolet má tento víkend v Macau velkou šanci vyhrát obě hodnocení šampionátu WTCC – Pohár konstruktérů i hodnocení jezdců.

V Poháru konstruktérů FIA WTCC je Chevrolet jen pár bodů od zajištění titulu proti tvrdé konkurenci v podobě BMW a SEAT Customers Technology. Co je obzvlášť skvělé, je fakt, že naším závodním vozem ve WTCC je Chevrolet Cruze, který máte i na svých dealerstvích. Věříme, že upozorníte všechny své zaměstnance o nadcházejících finálových závodech a budeme všichni sledovat Cruze v akci. 

I v hodnocení jezdců je Chevrolet Cruze LT a jeho pilot Yvan Muller z Francie na čele a má skvělou pozici na získání titulu v neděli v Macau, kde svede finálový souboj se svými soupeři a bývalými mistry světa  Andy Priaulxem ( BMW 320si) a Gabrielem Tarquinim (SEAT).

V Macau se na startovní rošt postaví 27 jezdců reprezentujících 16 zemí. Pro více informací o závodu klikněte na: http://fiawtcc.com/Default.asp.

Nezapomeňte si zapnout tuto neděli 21. listopadu televizi a dívat se! 

Program závodů:
Kvalifikace: pátek, 19. listopadu v 08.45

Závod 1: neděle, 21. listopadu v 04.45 (live)

Závod 2: neděle, 21. listopadu v 05.45 (live)

OPAKOVÁNÍ v 08.30 & 15.15 pro ty, kteří nechtějí v neděli ráno vstávat tak brzy!
Let’s go Team Chevrolet!!! Držte Chevroletu palce!!!


Wayne Brannon




Chevrolet je dvojnásobným mistrem světa!

(MACAU, 21. 11. 2010)

 

Chevrolet získal po dalším vítězství a dvou pódiových umístěních v Macau titul ve WTCC v kategorii jezdců i výrobců.

Chevrolet dnes v Macau vybojoval titul mistra světa v kategorii výrobců WTCC a Yvan Muller byl dnes oficiálně korunován mistrem světa WTCC v kategorii jezdců. Tento dvojnásobný úspěch, první pro Chevrolet a GM v mistrovstvích světa organizovaných FIA, je vynikajícím vyvrcholením výkonů vozů Cruze během celé sezóny. Mistrovství světa zakončily Cruzy bravurně; Rob Huff a Yvan Muller obsadili stylem start-cíl první dvě místa v 1. závodě. Ve 2. závodě muselo duo Chevroletu tvrdě bojovat při předjíždění Farfuse, aby nakonec skončilo ve shodném pořadí na 3. a 4. místě. To znamená, že Chevrolet v této sezóně získal 21 pódiových umístění během 22 závodů.

Bohužel to nestačilo Robovi Huffovi na získání 2. místa v hodnocení jezdců. Skončil se stejným počtem bodů jako Tarquini, který se stal vicemistrem jen díky vyššímu počtu vítězství. Alain Menu měl komplikovanější víkend, ale opět prokázal svůj smysl pro tým i osobní statečnost a vyrovnal se se smutnou zprávou o úmrtí otce.  Švýcarský jezdec skončil v 1. závodě na 7. místě po kontaktu se zdí v 1. kole, ale nedokázal využít výhodu startu z první řady ve 2. závodě, protože kvůli technické závadě uvíznul na startovním roštu.

„We are the champions!“ zpívalo se v depu Chevroletu po závodech, padala slova uznání a chvály, zněly přípitky a objevily se i slzy. Tým RML se začal připravovat na dlouhou noc zasloužených oslav. Po návratu do Evropy bude pokračovat v práci na nové výzvě: udělat z nového Cruze 1,6 turbo pro sezónu 2011 stejně konkurenceschopný vůz, jakým byl Cruze doteď.

 

Řekli

Yvan Muller (mistr světa WTCC 2010): „Je fantastické vybojovat titul už během mé první sezóny s Chevroletem. Nikdy není jednoduché začít závodit s novým autem a s novým týmem, ale moje zapojení do tohoto skvělého týmu bylo lehké, protože mne každý člen týmu plně podporoval.  Nemám dost slov, abych jim vyjádřil můj dík a uznání. Je to můj druhý titul ve  WTCC, jsem neskutečně šťastný a chci si vychutnat každou vteřinu tohoto úspěchu a podělit se o něj se všemi. Chvíle jako tahle jsou v životě vzácné, takže je třeba si je pořádně vychutnat! “

Rob Huff (3. ve WTCC 2010): „Máme skvělé auto a skvělý tým. Gratuluji Yvanovi, jezdil výborně během celé sezóny a titul si plně zaslouží. Tým udělal skvělou práci, složil všechny kousky puzzle dohromady a dosáhnul tohoto skvělého výsledku. Jsem hrdým, že jsem členem takového týmu a vděčný za důvěru, kterou do mne vkládá Chevrolet a RML od prvního dne. Měl jsem v průběhu sezóny několik výborných výsledků, ale nebyl jsem schopen bojovat o titul kvůli několika mnou nezaviněným nehodám – o to víc se těším na příští sezónu.“

Alain Menu (6. ve WTCC 2010): „Je to fantastický den pro Chevrolet, RML a celý tým. Jsem opravdu velmi, velmi šťastný. Když jsme před šesti lety začínali téměř od nuly, byla před námi opravdu velká výzva, větší, než si tehdy kdokoli z nás dokázal představit. Ale my jsme to dokázali a jsem hrdý, že jsem k tomu přispěl i já. Stále si s velkým dojetím vzpomínám na naše první vítězství v Brands Hatch v roce 2006, to je opravdu mimořádná vzpomínka. Teď si musíme vychutnat tuto chvíli a potom se vrátit do práce. Po letošní, pro mne složité sezóně, se opravdu těším, že vyzvu Yvana a Roba v té následující!“

Wayne Brannon, prezident a výkonný ředitel Chevrolet Europe: „To, čeho jsme dnes dosáhli, je vyvrcholením šesti let tvrdé práce, neuvěřitelného nasazení a skutečného zápalu pro věc.  Chci poděkovat mnoha talentovaným a zapáleným lidem, kteří se zapojili do programu Chevroletu ve WTCC od samého začátku a kteří dnešní úspěch umožnili.  Oni jsou pro mne vždy prvořadí.  „Mistr světa“ je titul, na který je Chevrolet velmi hrdý, zejména proto, že naše značka celosvětově roste a každým dnem se pro ni rozhoduje více zákazníků. Jsme nadšení, že přinášíme mnoho nových a inovativních produktů, které splňují potřeby svých majitelů. Jsme nesmírně šťastný i za vynikající závodní tým RML a všechny jeho zaměstnance, zákazníky a fanoušky značky Chevrolet na celém světě. “

Nick Reilly, prezident GM Europe: „S velkou radostí posílám upřímné gratulace celému týmu Chevrolet k tomuto vynikajícímu úspěchu, který je poctivě zaslouženou odměnou za vynikající práce během více než šesti let. Od začátku působení značky Chevrolet ve WTCC v roce 2005, když začala na zelené louce, jsem byl přesvědčen, že tento tým se stane mistrem světa – a ta chvíle je tady!“

Eric Nève, Manager Motorsports Chevrolet Europe: „Všichni si dnes užíváme pocit úspěchu a zadostiučinění, je to velmi uspokojivý moment. Z mého pohledu chci říci, že kontinuita se vyplatila. Byla mým krédem během šesti let tohoto programu: vybrat nejlepšího technického partnera, nejlepší lidi, nejlepší jezdce, něco s nimi vybudovat zůstat s nimi.  Vždy se radši dívám vpřed, než vzad, ale pokud se mám vrátit k jednomu momentu z těch všech, vybral bych náš debutový víkend v Monze v roce 2005. Byla to chvíle plná emocí, byl cítit zájem celé naší společnosti. Naše vozy se v těch prvních závodech kvalifikovaly na 21., 22. a 23. místě, tři a půl sekundy za nejlepším. To nejlépe ukazuje, jak dlouhou cestu jsme od té doby ušli. Po tomto víkendu bylo na seznamu věcí, které se „musí udělat“ nejméně 160 položek! Myslím, že jsme je splnili všechny ...“

Ray Mallock, CEO RML Ltd: „Stát se mistrem světa je vynikající pocit a je to třešnička na dortu této skvělé sezóny. Věděli jsme, že jsme  konkurenceschopní a že to můžeme dokázat  – a dokázali jsme to! Byl to náš cíl od té doby, co jsme začali spolupracovat ve WTCC se značkou Chevrolet, byla a je to nelehká i krásná cesta, pracujeme na ní rok co rok. Už se těšíme na nový Cruze 1,6 turbo a velmi se těšíme na tuto novou výzvu.“

MACAU, výsledky 1. závodu 
1. R. Huff    Chevrolet Cruze 11 kol za 35 min 34,840 s
2. Y. Muller          Chevrolet Cruze + 0,366 s

3. T. Monteiro        SEAT León TDI      + 0,631 s
4. G. Tarquini        SEAT León TDI      + 0,909
5. N. Michelisz        SEAT León TDI      + 1,306

7. A. Menu Chevrolet Cruze + 2,564

MACAU, výsledky 2. závodu
1. N. Michelisz        SEAT León TDI      10 kol za 54 min 37,415 s
2. G.Tarquini         SEAT León TDI      + 1,193 s

3. R. Huff    Chevrolet Cruze + 1,543 s
4. A. Menu Chevrolet Cruze + 10,886 s
5. A. Farfus          BMW 320si          + 14,675 s
nedokončil A. Menu Chevrolet Cruze 2 kola (technická závada)

CELKOVÉ HODNOCENÍ JEZDCŮ
1. Y. Muller (Chevrolet), 331 bodů;
2. G. Tarquini (SEAT), 276; 3. R. Huff (Chevrolet), 276 ; 4. A.
Priaulx (BMW), 246 ; 5. T. Monteiro (SEAT), 177; 6. A. Menu (Chevrolet), 173; ... 21. L. Pernía

(Chevrolet), 1.

CELKOVÉ HODNOCENÍ VÝROBCŮ
1.      
Chevrolet, 715 bodů; 2. SEAT, 641; 3. BMW, 580.

 (Za článek a fotografie děkuji panu Petru Kolářovi marketinkovému specialistovi a PR koordinátorovi na vozy Chevrolet)

NASHLEDANOU 19.6.2011 V BRNĚ