Tomáš Martinovský
Tomáš Martinovský
motto: co se vleče, neuteče

CHEVROLET ORLANDO TEASER



CHEVROLET ORLANDO

 

 Chevrolet je celosvětově největší značkou General Motors s ročním prodejem kolem 3,5 milionu vozů ve více než 130 zemích. Je čtvrtou největší značkou automobilů na světě pokud jde o prodej a také jednou z celosvětově nejrychleji se rozvíjejících značek. Chevrolet Europe dodává atraktivní vozy, které se vyznačují expresivním designem, hospodárným provozem a vynikajícím poměrem ceny a hodnoty.

Od znovuuvedení značky v Evropě v roce 2005, Chevrolet více než zdvojnásobil svůj prodej na více než 500 000 vozů v roce 2008. V roce 2009 udržel Chevrolet svůj tržní podíl v Evropě na úrovni 2,3 procent prodejem 426 000 vozidel. Chevrolet disponuje v Evropě sítí 2900 dealerství a servisních míst. V modelové řadě vozů Chevrolet najdeme zbrusu nový městský automobil Spark, malé Aveo, kompaktní sedan Cruze, SUV Captiva, ve střední třídě model Epica a legendární sporťák Corvette. V roce 2011 Chevrolet uvede na trh nový model Orlando, úplně nový rodinný van, kupé a kabriolet Camaro, nové Aveo, Cruze hatchback a inovované SUV Captiva se čtyřmi novými motory. Nejvýznamnějšími evropskými trhy jsou pro Chevrolet Rusko, Itálie, Německo, Španělsko a Velká Británie. Značku založil v roce 1911 švýcarský emigrant Louis Chevrolet. Chevrolet se chystá oslavit 100 let existence uvedením přelomového automobilu Chevrolet Volt, elektřinou poháněného vozu s prodlouženým dojezdem. Více informací o značce Chevrolet najdete na http://www.chevroleteurope.com nebo http://media.chevroleteurope.com

 

 

Orlando, nový rodinný van značky Chevrolet, připravený zazářit v Paříži

 

     ·      Stylová funkčnost: výrazný vzhled crossoveru kombinovaný se 7sedadlovou všestranností
·      Chevrolet přináší do segmentu kompaktních vanů velmi hodnotný příspěvek  
·      Světová premiéra na Pařížském autosalónu, start prodeje začátkem roku 2011
·      Jedna ze čtyř světových premiér značky Chevrolet v Paříži

 Orlando, první vůz značky Chevrolet v evropském segmentu MPV/rodinných vanů, bude

30. září jednou z hlavních hvězdných atrakcí na Mondial de l'Automobile v Paříži, kde absolvuje svůj světový debut model připravený na sériovou výrobu. Bude jednou ze čtyř světových premiér značky Chevrolet na tomto autosalónu.

Chevrolet Orlando, vycházející ze studie představené v Paříži již v roce 2008, je skutečným současným rodinným automobilem, kombinujícím praktičnost sedmi sedadel a flexibilitu interiéru s poutavým designem crossoveru.

Nový kompaktní MPV Chevrolet se vyvaroval nevýrazného designu, který je v této třídě občas vidět. Namísto toho přináší výraznější vzhled s nízkou linií střechy a siluetou inspirovanou crossovery, přitom si zachovává zřetelnou a lehce rozpoznatelnou „tvář“ Chevroletů, charakteristickou rozdělenou mřížkou chladiče a znakem motýlka.

Nízká linie střechy Orlanda je doplněná svalnatými, vystupujícími oblouky blatníků, ve kterých jsou 16, 17 nebo 18 palcová kola.

„Nový Chevrolet Orlando sehraje klíčovou roli v pokračující produktové ofenzivě značky Chevrolet v Evropě.“, vysvětluje Wayne Brannon, prezident a výkonný ředitel Chevrolet Europe. „Nové MPV Orlando startuje ambiciózní program uvedení sedmi produktů během následujících 15 měsíců.“

„Jsme přesvědčeni, že Orlando nepřinese do segmentu MPV jen vynikající poměr ceny a hodnoty, ale také něco nového – stylovou funkčnost – a také příležitost pro nás pokračovat ve zvyšování naší přítomnosti napříč celou Evropou. Věřím, že značce Chevrolet přinese i více nových zákazníků.“

Exteriér nového Orlanda nepochybně vyvolá velkou pozornost. I interiér však využívá nejnovější designérské prvky značky Chevrolet, jakými jsou duální kokpit inspirovaný legendární Corvettou a modré podsvícení středové konzoly. Zájem rodinně založených motoristů však upoutá také „divadelní“ uspořádání třech řad sedadel, obrovský zavazadlový prostor a mnoho odkládacích prostor.

Navzdory klesající linii střechy se konstruktérům podařilo vyvýšit umístění druhé a třetí řady sedadel, díky tomu mají pasažéři v Orlandu ještě lepší výhled vpřed a do stran. Pokud chcete převážet náklad, je možné díky mnoha možnostem konfigurace sedadel rychle změnit Orlando na jeden z nejprostornějších vanů ve své třídě. 

Každý naplno využívaný rodinný automobil potřebuje mnoho odkládacích prostor
na všelijaké drobnosti. Podobně jako studie Orlando, disponuje i sériová verze řadou odkládacích prostor s různým tvarem a velikostí situovaných v středové konzole, předních a zadních dveřích, zavazadlovém prostoru a také ve střeše.  

Asi nejdůmyslnější je prostor ukrytý za čelní stěnou audio soustavy, lehce dosažitelný řidičem i spolujezdcem. Tak jako původně ve studii Orlando, designéři sem dokázali integrovat dobře využitelný prostor, který se otevírá vyklopením čelní stěny audio soustavy nahoru, dostatečně velký na to, aby v něm mohly bát odložené sluneční brýle, přehrávač MP3 a papírové kapesníčky. Součástí tohoto prostoru je také USB port – ideální pro dobíjení MP3 nebo iPodu během jízdy.  

Orlando vychází z úspěšného a oceňovaného sedanu Chevrolet Cruze, uznávaného pro vynikající jízdní vlastnosti a ovladatelnost. Pod kapotou budou tři nejnovější hospodárné motory Chevrolet: benzínový 1,8 l s výkonem 141 k (362.900,--) a dvě dieselové jednotky, nejnovější verze motoru Chevrolet se zdvihovým objemem 2,0 l s výkony 131 k (420.400,--), resp. 163 k.

Zákazníci si budou moci vybrat ze třech stupňů výbavy, přičemž již ve standardní výbavě bude například elektronický stabilizační systém ESC, 6 airbagů, klimatizace a elektricky ovládaná zpětná zrcátka.

Chevrolet Orlando se začne naplno vyrábět v říjnu a v Evropě se začne prodávat začátkem roku 2011.

 

Veškeré informace včetně technických dat a ceníků o vozech Cehvrolet  získáte na adrese http://www.srba.cz